Monday, February 14, 2011

UNBELIEVABLE!

Semua orang akan tidak percaya ape yang telah aku lakukan..termasuklah aku sendiri..hahahahaah.. ok hari nie pergi ambik kad hijau which is kad derma untuk Palestin 
nie die kat tue


hasil selepas gambar diambik menggunakan webcam -_-

kad nie sebenarnya aku patut ambik sebelum cuti mid sem dulu..tapi biase lah..gpah kaannnnn.. pernah ke tak menangguh kerja die.. plus aku busy(kot).. hahahahah..
 jadi hari nie nak tanak aku kena la pergi ambik kad nie.. sbb kad nie lebih kurang assignment bagi bebudak Kesatria macam aku nie.. dan kena hantar hujung bulan( ke hujung minggu nie?)..ok tak ingat..
nak buat ape dgn kad nie??
Aku diberi arahan(eceh) supaya mencari penderma sebanyak mana yang mungkin..
dan tau takkkkkkkk..aku dpt  collect byk giler dalam lebih kurang 30minit..phewww~~ hebat tak..hebat tak..agak ramai la penderma tadi..Malaysian kaaannnn.. semua pemurah ..mak cik yang menjual kat Dataran Cendikia tue semua aku sapu..MUAHAHHAHA...:DD

senarai nama penderma.. thanks semua!!!


hasil kutipam derma selepas 30 min.. kayo2..


ok.. dengan kejayaan ini Tuan Tun Erman(jurulatih), Puan Amina(mak) dan kawan-kawan sila berbangga dengan saya.. proud to be my self.. :DD

p/s: thanks to NoraSIKIN SIdek sbb teman aku td..
nnt ko pon derma jgk tau..teheeeee.. :P
be nice whenever possible..
its always possible :)

1 comment:

  1. yer~ terima kasih di atas kerja keras anda~ bukan sekadar assignment, utk mmeberi kesedaran ttg kerja2 sukarela neyh sekali :)

    ReplyDelete