Thursday, April 14, 2011

Everything has a LIMIT!

Kononye sibuk duk cakap broadband unlimited connection..tapi cuba ko tak bayar 2 bulan..sure kena stop punyer..konon celcom or maxis duk promote..berbual la sepuas-puasnya..tapi..cuba klu ko tak bayar sebulan.. sure fon ko kena barred... tulah sebenarnya..semua benda ade LIMIT..BATASAN. 

dan hari nie berani ko nak mencabar batas-batas kesabaran aku..sabar aku pon ade limitlahhh...(puas aku consult diri sendiri tadi)..cessss.. tengah2 discussion..boleh plk ko duk melayan Facebook..IMlahh.. ko YMlah.. MESEJ pakwe ko la..emo2 lahh..yang aku nie pulak puas duk ulang ayat yang sama..macam F***!!!! jer...kamonlah...masa buat kerja tue..komited la sikit..bukan selalu pon buat assignment nie..seminggu sekali je kot..pastu klu ko nak YM ker..IM ker..Fecebook ker..MESEJ PAKWE ker or ko nak buat papepon ko buatlah..jangan duk buang masa aku skali..baik aku balik bilik tido ker dari duk tunggu ko macam orang bodoh..aku dah la pantang benar dengar orang main2 nie... aku rasa macam nak hantuk2 jer kepala ko kat dinding tadi..agak2 biar bergegar satu Melati nie..tapi aku tahan jer..ye la..aku nie bukannye jenis orang yang terus sound klu sakit hati pon..diam je la.. dan aku tahu..aku tulis nie pon..bukan ko baca pon..so..sekadar meluahkan perasaan geram je laa..

P/S: Anda telah berjaya menggugat tahap kesabaran saya..susah kot orang lain nak buat.. Anda adalah orang yang "HEBAT" clap..clap...

harap next sem tak satu group dgn ko..
klu tak darah tinggi aku..
DAMN!

2 comments:

  1. TAU TAKPEEEEEEEE...AKU TAK PERNAH NAK MARAH ORANG MACAM AKU NAK MARAH KAT BDK TUE.. SETEGHES!!!!!

    ReplyDelete