Saturday, May 14, 2011

HAHAHA!

Orang cakap kat dunia nie ada 7 orang yang sama muka/wajah atau sewaktu denganya dengan kita. Kalu tak sama pon..dekat -dekat nak samalah.. dan baru-baru nie aku baru discover yang muka Marl lebih kurang muka aku..ahahahah.. ramai gak la bebudak nie duk cakap muka aku sama dgn muka Marl.. klu diorang tak kenal aku..then diorang cakap..
"Alaaaa..Gpah yang muka macam Marl tue"..hahah.. 
kitorang nie sama ker?? -.-

Presentinggg...


 Marl!


yang nie paling kontroversi -.-

gambar yang bawah nie..dayah cakap muka kita sama..saya pon rasa mcm tue jgk.. 
dan..
yang paling tak boleh blah..bila akak aku tgk gambar nie.. die cakap "sejak bila aku ade adik lagi seorang nie" hahahaha..sengal!

Persoalannya : Adakah anda 1 daripada 7orang tersebut?? =.=



dah lama tak update guna laptop sendiri :)

2 comments: