Tuesday, May 1, 2012

Asal ada minat

Salam satu Malaysia. sempena nak mengundi punya pasal.haha. ini adalah kali pertama post sepanjang aku masuk ke semester 3. yang mana masih kabur sinarnya.macam takde hala tuju je. hewhewhew. dengan subjek QM yang tah pape. HRM yang mcm hrm gak.ooopppss. tak salahkan lecturer mahupun fakulti yang bagi subjek tue.tapi salahkan diri sendiri.dalam pape pon aku lakukan, if anything goes wrong, aku salahkan diri sendiri sebab kita yang pilih apa yang kita buat. others just make you happy. ;D


Semester nie lepaking adalah hobi masa lapang since ada driver baru muncul Apeez si pangganti Intan.


i like this pic. love.muah.
gambar nie pergi lepak kat Canai semalam. best gak dan Dayah ada new experience hasil dari lepak semalam.muahahaha. gambar nie tak complete sbb takde Intan. so, tunggu yang complete punye bila kami bergabung.heheh.

itu hobi masa lapang. kalau hobi masa kelas HRM  stand for Human Resourse Management btw. ambik gambar dengan Dayah. ambik gambar yang mcm obsess kat diri sendiri tue. sepatutnya nak letak gambar tue.tapi kat dalam fon puler. masa nak godek godek.bayangkanlah sendiri.

hobi dalam kelas law tido.hahah. lima kelas gabung weyh.pheww. aku dah la tak berapa nak tinggi.dah la kena duk belakang,duk pulak belakang orang yang lagi tinggi dan lagi besar dari aku.last last.aku give up then tido. bila lecturer ckp "ok class kita jumpe next week".aku terus bangun.lol. aku tahu. itu sangat teruk.

nie satu lagi, kelas Qaulity Management (QM) pun gabung lima kelas jugak.satu benda pon aku tak faham masa kelas lecture. mana taknya duk borak je kat belakang gara- gara takley menumpukan perhatian.ekekeke. nasib baik ada kelas tutorial.boleh la buat back up. hari tue test.not bad la.eheh.

Semalam PM buat pengumuman Dasar Gaji Minimum. gaji naik lagi.bergumbiralah orang yang bekerja.bagi aku takde effect pon.haha. Selamat Hari Buruh then.


dan cerita kehidupan belum berakhir.....





No comments:

Post a Comment