Saturday, June 21, 2014

Alkisah~~~ KAMI.

Ni masa di awal perkenalan masa tengah study, masa tengah ceria yang just live and laugh. eceh. hahahhaa.
pergi kelas, gelak-gelak, buat assignment, gaduh, then baik balik. We had so much fun back then.

Ni lah time lecture kami. masih lagi main main. #youngandfresh


Belajar punya belajar punya belajar. Alhamdulillah tidak lama kemudian kami berjaya graduated on time. Susah senang, jerit pedih, mengantuk, tersengguk, nescafe, cekodokhani dalam mengharungi final exam dulu kala akhirnya berbaloi.


Terlalu bahagia dan gembiranya pada saat ketika ini bila berjaya graduated! plus dah lama tak jumpa setelah lebih kurang 5bulan tak jumpa hookaaayy.. Personally, aku happy tahap infiniti masa ni. masih lagi #younganndfresh. hahahaahaha..

Dan masing- masing dah meneruskan perjalanan hidup, which is i'm so proud of you girls. Ada yang sibuk duk study ada yang pening stress dengan kerja. Bila orang tanya Cah buat ape sekarang? Hani kat mana? Nabby macam mana pulak? Well.. this is what i told them and for those yang taktau lagi.

CAH
A Master of Corporate Administration Student.

Gambar paling latest yang aku rembat kat fb dia, tengah busy dengan study week and prepare for final exam..Which is yang mempunyai masa depan yang cerah once dia dah abis study. Maybe jadi lecturer kot. ecececece.. Tapi dengar citer nak sambung PhD tu. Aku doakan yang terbaik untuk kau. Anw, Goodluck for your final exam Cah!! All best! Jadi orang yang berjaya! Pomm..pomm.. pommm..


Next, HANI


A stewardess/Flight Attendant wanna be..

Bakal kaya raya gak ni..hahahahaah..Sekarang dia tengah join kelas untuk jadi FA ni under MAS Airlines. Pawer..pawer.. lepas ni terbang kesana kesini. Apa yang penting kau mampu buat apa yang kau suka. Tapi make sure kau ada radar kau sendiri eh. Kang hilang seang nak cari. hahahahaa. P/s : Ahkak hotcunsexymexipffttttt terbang jangan lupa beli souvenir okayyyyy...

Sorang lagi, NABBY!

(gaya kemain)
 Is a Human Resources Executive.
Yang ni dah kerja. Gaji pon boleh tahan gak dia ni. Tapi rasanya dia tak happy kot dengan tempat kerja dia sekarang. HAHAHAAHAHAH. Takde la gurau gurau. Hebak ni, deal dengan pekerja Nepal,Bagla semua kot. Jgn terjatuh cinta dengan diorang sudah. hahahaahahah..

AKU?
Is Pemanjat Kelapa!.
HAHAHAHAHAHAHAAH.. itu dulu. Aku yang dulu bukanlah yang sekarang... hahahaha.. aku sekarang dah kerja elok sikit dah. Sebagai Secretarial Executive. Gittew. Okay la dari panjat kelapa tu. Gaji tak semegah mana pon. tapi rezeki jangan ditolak. Selain itu, aku pon taktau lagi hala tuju hidup aku. Kejap aku nak sambung belajar, kejap aku nak kerja. Aku pon tak faham. hahahahaha.

Itulah ringkasan kehidupan kami buat masa ini. Masing masing tengah mengejar kejayaan.
 Aku gembira setiap kali bercerita kat sesiapa yang bertanya tentang diorang. Semoga korang terus berjaya,  berjaya, dan berjaya! demi bangsa dan negara. Heh. Papepon sampai sekarang masih lagi #youngandfresh. hahaha

P/S : SAYANG dan RINDU korang SANGAT!

Okay.bye. Penat. 



2 comments:

  1. Lajunyaaaa kau khabarkan ketidak gembiraan akuuu! Aku cari kerja lain sekarang jugak hahaha. Terharunyaaaaa kau terlalu baik untuk aku :'(((((

    ReplyDelete
  2. HAHA aku stghess niiii..... uwaaaa kerja berlambak tapi nak final. acane ni???

    ReplyDelete