Saturday, October 30, 2010

tanam anggur..

Mulai hari ini..dengan rasminya saya telah berhenti kerja dan akan menjadi penggangur terhormat....HOHOHOH..lepas nie akan sambung kerjaya dulu sebagai PA mak saya yang tak bergaji..(nanti sponsor nak pergi jalan-jalan yer.:P)..ihhihih.. dan semestinya keboringan akan melanda diri saya..hari-hari tengok tv..tv tengok saya..online..*sigh..tapi at least saya ada masa with my mum and my family..tak sebelum nie..hari-hari pergi kerja..pergi pukul 8.30 pagi then balik pukul 5.00petang..balik penat..rehat kejap.. then lepas isyak terus tido..hah!..tak sempat nak bermanja2 dengan my family(sebab tu saya berhenti)...cukuplah sebulan saya bekerja untuk menimba pengalaman....banyak yang saya dapat semasa saya bekerja bukan sahaja DUIT..tapi..KAWAN baru..BOSS yang baik and cool..PENGALAMAN BEKERJA(first time kerja kott)..nanti boleh gunakan pengalaman nie untuk mintak kerja lagi dan digunakan dalam hidup...mungkin akan merindui saat-saat bekerja..jumpe dengan ramai orang(guys)....SELAMAT TINGGAL ROMEOS!!!!

gaji pon dah dapat..time to spend the money babeh..hip..hip..hooraaayyy!!!!!!

No comments:

Post a Comment