Wednesday, September 7, 2011

this is kind of lame -..-

Helluoewwww.. this is me Zarifah :)

1) yang akan menghabiskan cuti selama 4bulan..yeap yeap hooray!!

2)yang selalu online layan fb selawat malam yang mungkin sampai mengantuk tapi tue pon klu ade mood la..hahah.. :P

3)sekali lagi..ini saya Zarifah..yang sangat pelik sampai saya sendiri tak tahu ape yang saya mahu dalam hidup nie..hanya Allah je yang tau..klu ade sesiapa yg tahu..peewwitt..anda awesome!

4)yang masih single takde pakwe yang hensem.(okay takde niat nak promote)..papepon biar je la berlalu mcm nie macam hidup aku yang pelik nie..heip heippp..

5)bagi saya hidup nie..biarlah ceria...senyum..think positive.. jalani hidup yang baik..haishhh.. alangkah baiknya klu saya macam tue selalu..

6)dan saya yang dah bosan dgn blog.Jadi saya harus berhenti sekarang.

tetibamoodhilang.

No comments:

Post a Comment