Sunday, October 16, 2011

Sepurnama yang berlalu.

sebulan berlalu hari makin sibuk dengan kelas dan kadang kala benda yang tidak berfaedah. Ponteng kelas untuk satu hari balik kampung minggu lepas. rasa macam best pulak walaupun sedikit penat.macam nak buat lagi je..hihihihih..dan baru sahaja menghuruharakan kelas debat bila labu labu mula berdebat haih.. Shamira n Ikin yg kepala onar..satu kelas gelakkan kitorang punyer debat.cikgu gelak terbahak-bahak tak beringat sampai keluar air mata.hahaha..nasib baek kitorang first group.semua kesalahan di maafkan. harap2 la..hihihihihi..

Ape lagi yang jadi dalam sebulan? ohh..ohh.. midnight movie tengok citer seram AL-HIJAB dengan Intan, Dayah dan  Cartaz. hahahaha..kini aku tahu siapa yang kurang berani a.k.a penakut..cesss.. pillow talk dengan diorang sampai pukul 4.45 pagi(berdasarkan cacatan dayah).

Seterusnya, housewarming! yeay! barbeque dan kuih muih yang banyak..diraikan bersama birthday IFFAH dan JAMIE..HAPPY BIRTHDAY ALLSS!! ..mandikan Iffah adalah yang terbaik.AMBEKAU!..MUHAAHAHA....thanks kepada semua yang datang! sangat menghargainya dan terharu..ouch!..hihhihi..

Hidup aku: classmates BC2E, kelas debat, roomates,housemates, friends, people around me.love.
                  all about friendship! 


                                                                                                                                                    

No comments:

Post a Comment