Saturday, February 11, 2012

Zassss~~

Hello.hai. kepada yang sudi membaca blog saya.kalau ada yang baca la.kalau takde..anggaplah aku cakap kat cermin.btw.dah lama tak update sebab sebelum nie sibuk dengan kelas,assignment dan semua-semua yang berkaitan tue lah.tapi sebenarnya dah sebulan rasanya aku cuti and sekarang baru nak update.muhuehuehuehue. bajet glemer plk aku nie.ada la plk korang kisah kalau aku update blog ke tak.hahaha. iye saya tahu.saya bukanlah sesiapa.ignore me. cuti pon tinggal lebih kurang 3minggu lagi.jadi macam biasalah. menghabiskan masa sepenuhyan kat rumah. malas nak keluar.ada la keluar tue pon sebab benda-benda penting je. Salah satunya sebab nak bank in duit rumah sewa.sebulan sekali je pon.hahaha.padahal kalau kat Shah Alam rajin je nak keluar. dah kat kampung nie malas pulak.
                                                   
                                                  *******************************
ok; lets get random!

 its my birthday. dah sebulan sehari berlalu sebenarnya, tapi ini adalah bagi mengingati jasa-jasa diorang yang sambut birthday aku pada malam tue. supaya bila aku baca nie, so sampai bila -bila aku ingat yang PELAH ketuk telur 3kali kat kepala aku then baru telur tue pecah, yang IFFAH,SHAMIRA, CARTAZ and AMIE baling tepung dan sembur air kat aku/dah seluar yang aku pakai masa tue warna hitam sebenarnya.nasib baik tak melekat. sebenarnya diorang dah pakat awal- awal dengan CAH dan DAYAH.sebab malam tue aku study kat kedai kopi dengan diorang.so.balik tue.bukak gate then tarrrrraaaa~~~ terus kena. dan supaya sampai bila aku ingat nyanyian dan tarian hebat dari HIRO malam tue, shamira dan amie pon nyanyi gak. dan wish-wish yang tertampal kat aku punye wall tue.terharu gak sebenarnya.THANKS! korang sebab sudi luangkan masa korang yang berharga giler giler masa tue.korang sepatutnya fokus dgn study coz final exam masa tue.hehehe. owhh..owhh.. not to forget, 2 slices of cake ;). u girls was oooohhsomee! dan thanks jugak yg wish through sms,twitter, dan facebook.(mcm artis plk)hehehe.

Botox 
buat masa nie nama die Botox.macam nak tukar je nama die lepas nie. tengah fikir lagi. Botox nie CAH yang bagi sebab die tanak aku berebut Bebe die. so die bagi la aku Botox nie masa birthday aku ari tue.hahaha.

Terima kasih Anisah Rosli,
lain kali beli yang besar lagi.,
;)

**********************************
Final exam!. macam huru hara sikit.tapi aku tahu aku dah buat yang terbaik dengan apa yang aku mampu. papehal tnggu result on 22/2/2012 nanti.beberapa hari je lagi..waaaa.ketaq lutut jugaklah. wish me luck people.
************************************

dan tautak sebenarnya tido petang boleh mengundang sakit jantung!.ok itu fakta tipu.itu untuk aku jer.haha.mana taknya. petang tadi aku tido baik punye best.sekali tersedar tengok bilik dah gelap macam dah pukul 7 malam. gelut aku,ngatkan dah terlepas sembahyang Asar. sekali! tengok jam rupa-rupanya baru pukul 4.35 petang daaaaa..hari mendung nak hujan daa..then sambung tido balik.woohooo.sekian.


Love.Muah. 

No comments:

Post a Comment