Monday, October 8, 2012

Bahagian 1/4.

Tak tahu nak start acene. lama jugak la termenung duk fikir nak start. tapi last last tak dapat jugak. so, start je la macam nie. hahaha. okay, kali nie nak citer pasai hari hari yang berlalu pada minggu lepas.

kelas berjalan seperti biase. mengikut jadual. tapi ade kelas cancel. sempat jugak la aku curi tulang. kekeke. Hari selasa pergi PK, bukan tak sihat cuma renew appointment date dengan dentist date yang die bg dulu tue aku lupa nak pergi sampai la abis sem and masuk sem baru dah pon. dan esoklah appointment nyeeehhhh. harap harap tak lupa lagi nak pergi. =.=

the last week jugak first time masuk kelas CSC dah week 4 uollss.. i baru masuk kelas CSC.. gilerkaaaannnnn.. masuk masuk je dah dapat assignment. Kena buat brochure babe. hebat tak? hebat tak?. hihihi.. over pulerr kauuu..

ohh,,ohhh,, yang paling penting masa kelas DR. GY, Innovation Management. tarrrrraa... you know what?! of course la korang tak tahu. meh aku cerita. Dr Gy cakap produk yang kitorang invent nanti kena present kat 7 judges, aku pon dah macam..WOAAAHHHHHH.. OWESOMEEEEEEEE!! tapi cuak gak la sebenarnya, macam eager giler nak present nnt... then Dr sambung lagi.. nnt uollss kena pakai proper attire, suit la.. ala ala ahli korporat gitewww.. then aku ok jee.. TAPI! bila Dr cakap KENA MAKE UP..aku dah macam........................................................................................ pftttttttttttt..damnnnnnnnnn.. nak lagi best Dr cakap "saya nak yang perempuan semua pakai lipstik MERAH, harus MERAH". LIPSTIK MERAH OKEH! MERAH!. kalau pakai lipstik kaler lain, kena potong 10 markah..wth kan?.. lagi  lagi best..kena pakai high heelsssssss..pergh, aku rasa macam sekarang tue jugak nak drop subjek tue. LOL!. Pada yang dah kenal aku dah gelak gelak dah kat aku kena pakai semua benda tue sbb aku nie mmg bukan jenis yg girlishh..giteww. Aku sendiri pon seram nak imagine diri sendir in da future. WOAHHH SERAM OWHHH.. hahaha.

then weekend masa dihabiskan dgn KI (Kemahiran Insaniah). ceramah sem nie, ok la..boleh la..takde boring gillsss mcm last sem..blergh. LDK pon best gak. main games bongok je. hahahahaha..

oklah. bai. salam sayang, Jeep ;)




No comments:

Post a Comment