Monday, October 1, 2012

Seindah mimpi sepahit realiti

Hello hai. miss me? not?.. fine lah fine. Anw, bermula hari ini insyaALLAH kalau ada kelapangan masa dan tiada kekangan ataupun selagi Unifi kat umah aku nie masih lagi berfungsi, aku akan update blog nie seminggu sekali.hihihih.. hah? untuk ape? saje je. nak share dengan korang korang yang masih sudi baca blog aku.alaa..macam diari la. tapi bukan versi hari hari la. diari minggu minggu je. penatlah nak update semua benda hari hari..bajet retis je. tapi dia nie citer pasai benda happy je.HIHIHIHIHIHI.. benda sedih simpan dalam hati. huhuhu. So, next post is minggu depan. tunggu nak kumpul citer dulu.eheh.


semalam aku bermimpi,
mimpi indah belum pasti,
namun tetap aku hidup dalam realiti,
yang kadangnya sukar untuk aku lalui,
kerana aku mula menyedari,
yang mimpi itu bukanlah realiti.

"Seindah mimpi sepahit realiti"

LOVE. MUAH.


No comments:

Post a Comment