Friday, November 19, 2010

Berangan!

semenjak dua menjak duk ulang alik ke hospital nie..haish..tetibe terasa nak jadi doktor pulak..(ceetttt ada hati)...  




dulu teringin nak pakai uniform cm tue..
berangan pegang file mcm tue..
berangan letak statoskop kat leher mcm tue..
tp...............


tu la..menyesal dulu masa form 4 tak belajar elok-elok..terutama biologi..tengok sekarang angan-angan memang tinggal angan-angan je la.. :(.. nasib baik dulu masa form 4 & 5 sempat la jgk pakai uniform tue tiap kali nak buat experiment..takde la komponan sangat..huahuahuahua... takpe lah.. aku sedar.. baju tue memang tak sesuai pon dengan aku..aku nie takde la tinggi sangat..so..klu aku pakai baju tu mesti jadi jubah yang aku mencecah lantai dan meyapu segala sampah..takpe..aku sedar.

"sesal dahulu dapat jadi doktor, sesal kemudian tunggu panggilan dari uitm"
                                                             ~Kapal Karam,dari.TV Rosak.~

No comments:

Post a Comment