Tuesday, November 2, 2010

undefined -______-

Sehari dua nie..aku asyik duk fikir-fikir pasal result final jer..sampai la hari nie..tepat jam 5pm..
(ok citer sebelum jam menunjukkan 5pm)
hari-hari aku menjalankan rutin biasa aku sejak berhenti kerja nie..makan..tengok tv..tido..
tadi lepas solat zuhur ape semua..aku pun mengambil keputusan untuk tido dalam kedinginan siang hari(kelantan tgh hujan lebat sekarang) untuk mengelak daripada aku terus berfikir pasal result exam.. hah..best giler tido...rasa macam tak nak bangun..punyer la lena aku tido...tiba-tiba..jeng..jeng..aku didatangi dengan satu mimpi..mimpi itu tak lain dan tak bukan pasal RESULT EXAM lah!!!..punyer la aku risau sangat pasal benda nie..sampai terbawa-bawa dalam mimpi..hahahah....aku bermimpi result aku ok..takde la teruk..5 subject..semuanye ok.. satu tak sama and yang empat lagi semua sama..FUHHH...sedikit kelegaan disitu..(walaupun dalam mimpi)..at least tak payah susah-susah nak pergi kuantan and repeat paper..hahahaha...

mula sedar dari tido..mimpi..
bila aku menyedari bahawa ini semua hanyalah mimpi..aku mula risau balik..sebab orang cakap..mimpi selalunya boleh jadi terbalik...(yang baik jadi tak dan sebaliknya)..memikirkan ape yang bakal terjadi.. ceyh.. dengan badan yang masih mamai and lemah..aku sepantas kilat mencapai my little cute notebook dan braodband tidak dilupakan..on..dan terus ke laman facebook..(sempat lagi)..untuk mengetahui ape yang telah terjadi..manalah tahu..kot2 ada yang dah check...dengan perasan yang penuh cuak...nervous.. bukak tab satu lagi..UiTM Student Portal... then login..nah!!!...TAKDE PAPEPON!!!!..*sigh.....ok aku try lagi..
try punya try..lama lah jgk..15 minit kot menuggu dengan penuh debaran(internet plk tengah slow)...tarrra~~~ barulah dapat(akhirnya)..beberapa saat kemudian..keluarlah result..tengok punye tengok..scroll down sikit..nah..ambik ko..SAMA DALAM MIMPILAH!!!!!!!!... terdiam sikit disitu.. satu tak sama dan empat lagi sama....terkejut nyah..hahaha...ALHAMDULLILLAH..ok la..dengan ape yang aku dapat.. bukan study sangat tido je lebih..hihhih...result takde la tiggi pon..biasa jer..tapi tak mencapai paras banjir dan lemas lagi .. gumbira sebab takyah repeat..kepada kengkawan yang excellent gilos..yang score TAHNIAH diucapkan dan kepada yang kurang bernasib baik..cuba lagi..mungkin ini adalah ujian..ALLAH tahu ape yang terbaik. bye.

hiash...muet will be coming soon..so as banjir..hahah..lepas nie nak mimpi muet pulak. :D

2 comments: