Tuesday, December 21, 2010

LOL. -,-

Aaaahh...lama gilos tak online,tak berfacebooking,tak berblogging dan lain2 yang berkaitan dengan dua benda nie..laptop dan broadband..kenapa??? sebab saya insan yang tidak bersalah telah dibuli oleh kakaknya sendiri..sob~sob~ (ok cerita ini tiada kaitan sebenarnya..hihihihi)

Ini cerita yang berkaitan..HAHAHAHA..dandan nak masuk u kan..tetibe teringat yang gambar passport tak de...nnt uitm mesti mintak gambar passport..so buat je la(aku bermonolog).. pergi la aku ke kedai gambar apek Meng Hwa(cett..promote sikit)..

aku: saya nak ambik gambar passport boleh??berapa lama kena tggu hah??

Aunty: boleh masuk dalam..tak lama 15 minit je??
aku: oh ok.. (muka excited)


aku pun masuk la kat tempat nak ambil gambar tue..aku tengok sebelah kiri..takde orang..tengok sebelah kanan..takde orang..aku toleh kebelakang takde orang..aku tengok depan..WAAAAAAHHHHH... ade cermin..heheh.. nie sempat lagi nie nak make up sikit (aku bermonolog).. alang-alang takde orang tgk..ape salahnye..meoww..hahaha.. then..tercegat la aku depan cermin tue..kelebek muka sikit..a'ah..dah ok..tudung..fuhh..fuhh..tiup2 sikit..a'ahh..dah ok..tetibe teringat..nnt nak senyum mcm mana yerk??.. aku pun berlatih la senyum(sambil pose senyuman yang mcm2)..biasalah..senyum plastik mmg kena berlatih..grrr...tengah elok duk buat .......SEKALI....... tarrrrrrraaaaaa... aunty tue ade kat belakang daa... tengah tengok aku...ok..saya dah malu sebenarnya..tapi..still buat muka tak bersalah..


15 MINIT KEMUDIAN~~
tarrrraaa...
hahahahah..
(ok jgn gelak)







tengok..jerawat tiada lagi..hahah..ok..klu nak gelak jgk silakan la.(sebab aku sendiri pon tergelak). ok..rakyat jelata sekalian..saya memilih untuk senyum sedemikian..tengok tu nokkk...gambar tak boleh blah..muka innnocent..ala2 budak baik..gadis melayu..dan sila ambil PERHATIAN..ini lah gambar CALON MENANTU MITHALI...HAHAHAHAHAH..

pss: makcik-makcik undilah saya..heheheh..


kat situ jelas kelihatan muka saya bulat..
ok dah malu..
bye..


4 comments:

  1. wahhhhh , gpa makin comel la , rindu gpa ketat2 :P

    ReplyDelete
  2. okay dah bertambah malu..hihihih...
    rindu syaza erat2..haha..ade ker..
    jumpe nanti ;)

    ReplyDelete
  3. JIPAHHHH BULAT NYAAAAAAA!!!!!!!!! APA DAH JADI?
    wakakakkaka yeayyy someone beats me! AT LAST!!

    ReplyDelete
  4. ceyhhhhhhhhhhhhhh.... itu hanyalah ilusi optik semata-mata..
    takde orang boleh lawan ko..itu yang pasti.. HAHAHAHA..

    ReplyDelete