Wednesday, December 15, 2010

sesungguhnya saya sedang diuji.

Ini cerita kali ke empat saya ulang..ok..petang tadi..tengah elok-elok tidur.tetibe jauh kedengaran telefon berbunyi..dalam hati..owh..nie mesti budak-budak nie yang kol..mesti result dah keluar nie..ok..bangun la..pergi check fon..tengok2 lynn yang kol..ahhh..confirm result dah keluar nie..(aku bermonolog)..dalam tengah kemamaian aku pon pergi la bukak web page nie..nak check result degree konon.. loading..loading..haish..penat nak tunggu! tunggu punye tunngu...ini yang saya dapat:

 

Keputusan Permohonan

No KP Anda : 91010911****

Harap Maaf,
Permohonan anda ke Universiti Teknologi MARA adalah tidak berjaya.





Keputusan adalah muktamad !

Permohonan kemasukan ke UiTM bagi sesi Julai 2011 akan diiklankan dan dibuka pada bulan Januari 2011 melalui http://upu.mohe.gov.my














Naahhhhhh... tak ke terkejut i nokkkk.... dah la baru bangun tido..terus kena heart attack!.. nervous..semua ada la..gelabah punye pasal hari ini aku mandi petang..selalu??(selalu mandi pagi n malam je)..ok serious takut giler sekarang..harap2 betul la ada problem dgn system uitm..btw..tahniah kepada semua yang berjaya.

ok.malam nie check lagi.esok check lagi.
tidak boleh berfikir dengan waras sekarang.

2 comments:

  1. hah!pastu telefon aku mnjerit sbb trkejut nokk xcte plak >,< HAHA.Mlm ni or esk chck lagi.InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Jipah, mesti ada something wrong dengan system :) Don't worry!

    ReplyDelete