Sunday, December 12, 2010

Rezeki ;)

saya : mak..tau tak orang(saya) mimpi ape semalam..

mak: ape??..

saya: orang mimpi purse orang tebal giler.. penuh dengan duit..waahhh bestnye kalau betul..hihihihi...

mak: hahah..mimpi je..mungkin nak dapat duit kot.. tunggu la..manalah tahu rezeki datang bergolek..

saya: hah?? ye kee...hihihih.. ok..(lantas aku pon buat plan)..jing..jing... klu macam tu..
MAK NAK DUIT..(dlm hati..muahahahah..) kata nak dapat diut.. ;P

mak: -_________- (speechless) ...huiii..tengok la camne.. tapi tak bagi banyak tau...

saya: yeay berjaya!.. lepas tue orang mimpi masuk penjara..(huahuahua takutnyeee)..then kena bayar RM 480 buat jamin.. lepas tue kena bayar ape tah lagi.. habis semua duit yang banyak tue..sob~~sob~~

mak:hahahahahah.. tue maknenya rezeki kena tarik balik.. tak jadi lah bagi duit tue..

saya: -____________- (speechless) .... awwww..mummmyyyy!!!!!!! ..i want my money back!!!..sob~~ sob~~

mak: ahahahah (gelak kecil).. 
(berjaya mengenakan aku balik)


*menyesal sambung cerita mimpi tue.. ;(

2 comments:

  1. tapi aku rasa kau cakap dengan mak kau loghat kelatan.

    translate skettt.

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA.. itu la yang sepatutnya..

    nak translate kat sini pnjgn sngt..nnt ko tutor dgn aku jela.. free je..kawan punye pasal... ;)

    ReplyDelete