Friday, December 17, 2010

There is yet time enough for me to take a different path.

Peringatan: Sila abaikan post yang sebelum nie..

Legaaaa..memang betul la uitm ade masalah dengan syste..tah..ape-ape je la..janji result dah keluar dan semua orang hepi! yeay!..(semua orang happy kaannn).hehehe.. awww..masing- masing bawak haluan sendiri lepas nie.. iand i'm gonna miss the day we had together..


A picture speak thousand word.
:DD



we're holding on together.. :DD



we had fun..HAHAHHA..:))


kawan pertama kat kelas~~~
*satu-satunye gambar dgn ko.. ;(


Pretty girls are everywhere..;)
thanks girls <3



 zaman remaja yang takkan pernah dipersiakan.. housemate, kawan yang pertama hadir Kampus Kuantan.



Pelengkap hidup sem 3.. hahaha..takkan pernah dilupakan..terima kasih kerana terima kami ape adenya .:))

DAN...

inilah yang dipanggil keluarga..
Dear J.. ;D



kalian membuat saya bertambah semangat pergi ke kelas
*nnt bila aku takde dgn korang..jgn nakal2 tau..ingat jgn ponteng kelas!..hahahah..
enjoy la dgn korang.damai ;)

MACAM MANA SAYA BOLEH LUPAKAN YANG NIE!!!!

bisakah aku bertahan kat Kuantan tanpa orang-orang ini....
memang tak laaa....hahaha..
ceyh...tu dia..tu dia..marl cool
cool kan kawan saya nie..hahaha..



nah!..yang nie bebudak gediksssss...
*iffah..cakap tak pandai naik basikal..cessss...

ok..saya kawan2..saya dapat Shah Alam..Corporate Admin..sesiapa yang dapat kat sana. Jumpe anda di sana dan sesiapa yang berlainan tempat..insyaAllah kalu ade rezeki..bersua jgk kita..
hey guys.. i found this:

Do all the good you can,
by all the means you can,
in all the ways you can,
in all the places you can,
at all the times you can,
to all the people you can,
as long as ever you can.” its always possible ;)


I’m going to keep them deep in my memory. 
Even when we have been separated, I will never forget them.
;)

2 comments: