Sunday, January 16, 2011

Aku budak yang meningkat dewasa

Aku tak faham buat bising yang macam mana yang orang  suka.
dan bising yang macam mana yang orang tak suka.

Aku tak faham gedik yang macam mana dianggap comel.
dan gedik yang mana dianngap annoying.

Aku tak faham sesetengah lelaki lembut boleh diterima sebagai kawan.
dan sesetengah akan dibenci dan dipermain.


Aku tak faham mendiam kan diri yang mana dianggap pemalu dan baik..
dan mendiam diri mana yang dianggap sombong.

Aku tak faham perbuatan yang dianggap cool dan yang dikatakan poyo.padahal ia adalah perbuatan yang sama.

Banyak lagi yang aku tak faham.Aku harap umur aku panjang untuk mengerti apa yang aku tak faham. Tapi satu yang aku faham,pemikiran manusia adalah berbeza.


yang nie random giler..SAYA TAK SUKA ICE-BREAKING!
tambah-tambah lagi kalau kena senaraikan KELEBIHAN DAN KELEMAHAN DIRI! membuat saya double,triple TAK SUKA!

ok. i'm done. bye.

4 comments:

  1. HAHAHAHA...eh dh dgr crita iffah ada boyfriend?alaa..sng je nak tau..yg mana yg org suka tgok la kat aku...anda pasti trpikat :p

    ReplyDelete
  2. farah..yang nie pon aku tak faham.macam mana ko blh suke aku..dan macam mana plk orang yang tak suke aku -.-. Tapi aku pon suka ko jgk..hehehe..

    ReplyDelete
  3. lynn..tahu sikit2 jer.. ape cer..hahaah.. PERASAN!

    ReplyDelete