Friday, January 28, 2011

Aku student Part 1

Ok.. dengan rasminya hari ini bermula cuti mid sem! yeay!! yedaaa..yedaa.. tapi sebelum tue..  nak recap balik ape yang terjadi sepanjang aku menjadi student part 1 selama sebulan (bajet mcm 1tahun je)..

FSPPP
Takde benda nak citer pasal FSPPP..masih sama..bangunan masih tak berubah..masih berada ditempat yang tinggi..kat atas bukit sana.. dan Alhamdulillah..stamina aku makin kuat(kot) dengan berkat memanjat tangga..hahhaah..


ADS 410
Subjek nie.. dari awal chapter 1 sampai la abis chapter..1 je perkataan yang aku dapat QUALITY!
 Madam Shireen yang ajar kitorang..strict.but motherly..heeheh.. walaubagaimanapun akan cuba sedaya upaya untuk mendapat perkataan lain dari subjek nie..muahaahahah..sedih!
(buku ADS tebal giler setelah diphotostat)

LAW 245
yang nie best sikit..sbb kitorang ade MUMMY!!! (Madam Mimi Sinthia)..harap betul la ejaan.. basically subjek nie citer pasal law..which is yang aku dah study masa Asasi dulu..so. sedikit keringanan disitu..takde la stress sangat..

ACC 114
ACC stand for subjek account..tengokkkkkkkkkk..wa belajar account bebbbbbbbb.. serious wa ckp lueee..wa risau owhhhhh.. tapi buku die cool giler nak tengok??.. tarrraaa~~~

buku nie sesuai dengan aku sbb buku nie for NON-ACCOUNTTING STUDENT!..HAHAAHAH..
 jelas kelihatan disitu ye kawan-kawan.. baru abis chapter 2..(kalau tak salah la.) bhiihihi...
(first chapter boring giler..aku tido dlam kelas)
maafkan saya madam Eslindawaty..saya tertidur..tiada niat nak berkurang ajar @ nak tunjuk pandai -_-


MAT 112
Business Mathematics..lebih kurang add math yang aku tak suke giler masa aku form 5 dulu..tak main-main..serious.. dulu add math aku sedih!... so kali nie MAT 112 please welcoming and be nice to me.. tapi Miss Nurul dipindahkan ke Kuala Lipis..baru je rasa selesa dgn die..nak berkenalan??
inilah beliau :)

Miss Nurul Zahirah

subjek nie je yang aku tak pernah tido.. sbb byk sgt calculation yang merisaukan aku..grrr.. anyway take care miss..gonna miss u..(klu miss baca blog aku nie mesti terharu)..ecehh..tapi sebelum pergi miss ade tinggalkan pesanan..(lecturer baru kitorang LELAKI)..hihihihihih..

CSC 143
kelas CSC baru je masuk 1kali lecture dan 1 kali lab..sekian...hohohohohho..
(nothing much to say)

CTU 511
dengan Ustazah Asmak..wa ckp lue der..ustazah nie lawak gilerrrrrrrrr... hiperbola beliau selalu je terlampau..hahahah...dah buat presentation coz kitorang "accidently" be a first group..LOL.kelas nie pon aku tak pernah tido sbb ustazah tak bagi aku peluang untuk tido..tapi beliau bagi aku peluang untuk bergelak tawa..MUAHAHAHAHA..

KESATRIA!
biaselah kesatria..tiap2 hari Rabu pkl 5.00 ptg..berkawad..duduk bersila diatas jalan yang kadang-kadang mampu membuat bontot anda masak..makin lama makin susah nak buat hukuman yang diberi oleh Tuan Tun Erman..oohh...ohh.. sampai sekarang aku tak hafal lagi lagi wawasan setia uitm..
(gpah baik ko hafal! sedih!)
(yang nie pon aku tak tido)hahahaa..


Aku masih lagi part 1 walaupun selepas cuti nanti..dan akan meneruskan subjek sama..cuma aku harap lepas nie...aku berjaya mengatasi masalah TIDO DIDALAM KELAS!!!!. kena lebih focus.

tido dah byk tapi tatau kenapa aku masih tertidur dalam kelas..
virus apakah ini -_-.
doakan perubahan aku..

2 comments:

  1. AHAH. aku masih tido dalam kelas. suara lecturer macam lagu tidur. -_-

    ReplyDelete
  2. A'ah.. sekarang aku tau kenapa aku selalu tido dlm kelas.. sbb lecturers selalu mendodoikan aku...hahaha..

    ReplyDelete