Monday, January 10, 2011

Focus on what you have!

Tetibe tergerak hati nak update hal ehwal semasa saya sekarang yang kini berada di Uitm Shah Alam yang serba lengkap. Kalau dulu Uitm Kuantan yang serba kekurangan.Walaubagaimana pun saya lebih menyukai yang serba kekurangan tue, Kuantan..kecik2 comel jer..aww.. tapi buat masa ini la.. buat masa akan datang aku harap akan menyukai Shah Alam sebanyak mana aku menyukai Kuantan.

Dan yes!.. sebetulnya aku kat Shah Alam tidak meneruskan pengajian aku di Fakuti Undang-Undang tetapi di FAKULTI SAINS PENTADBIRAN DAN PENGAJIAN POLISI, redha dengan kursus yang ditawarkan Sarjana Muda Pentadbiran Korporat.. dan akan meneruskannya sehingga berjaya.AMIN. Pasal meneruskan pengajian dalam undang- undang...aku dah ketepikan..mungkin tadak rezeki.. yang lepas biarkan berlalu..aku cuma nak fokus ape yang aku ade sekarang. pergi kelas.panjat tangga.bebudak nie ckp tangga tu ada 92 anak tangga(tangga utk kelas) tapi aku tak pernah kira pon. Malas.Teringat kata2 dari Ketua Program :" Anda bertanggungjawab dimana anda berada sekarang" ..Jadi.. aku akan cuba sedaya mengkin untuk menjadi orang yang bertanggungjawab. Harap aku tidak akan sesat. Mahupun lupa diri. ;D

Jadi,kepada kengkawan dan peminat2 setia yang membaca atau terbaca blog saya, Doakan kejayaan dalam ape jua yang saya lakukan atau yang bakal saya lalui.. Love you guys ;)

note to me:
Dear Gpah,
focus on what you have, not what you want.

No comments:

Post a Comment