Friday, January 21, 2011

SERAM~~

Di saat semua penghuni Kolej Melati 3B-01 menyepikan diri didalam bilik masing-masing..aku keluar bersendirian untuk pergi ke bilik Fasya yang agak jauh dari bilik aku. Tanpa bertemankan cahaya lampu di sepanjang laluan ke bilik tersebut.Aku memberanikan diri, menggigihkan hati meneruskan perjalanan walaupun tujuan yang sebenar aku mahu ke bilik tersebut adalah tidak begitu penting.(tapi agak penting la..sbb nak tukar duit..esk nak basuh baju.).. Setibanya aku di muka pintu biliknya..aku mengetuk dedaun pintu didepan aku didalam kegelapan dan kesamaran..berkali-kali aku mengetuk pintu tersebut dan memberi salam.Tapi tiada sahutan mahupun pintu dibuka.Lalu aku membongkokkan badan aku untuk melihat kot2 ada pantulan cahaya lampu.Namun harapan aku musnah..pantulan cahaya lampu tiada kelihatan.Di benak fikiran..mula berfikir yang bilik ini tiada berpenghuni..

AKU MULA MEMIKIRKAN PERKARA YANG BUKAN-BUKAN.AKU TERFIKIR MACAM MANA KALAU ADA SUARA PAK CIK TUA YANG MENJAWAB SALAM AKU DAN MENGAJAK AKU MASUK KE BILIK TERSEBUT PADA WAKTU ITU..SEDANGKAN BILIK TERSEBUT TIADA ORANG!

arggghhhhhhhhhhhh..tidak!!!!!!!!!!!.. lantas,didalam kegelapan dan kesamaran aku berlari sepantas mungkin yang mampu menandingi F1..aku dikejar dengan perasaan aku sendiri.Dengan penuh keazaman aku berlari..akhirnya aku berjaya sampai ke bilik aku sendiri dan melihat Ikin n Maton sedang asyik lagi dengan games masing-masing.


penat r lari..
syiling tadak lagi nie..
jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri.

6 comments:

  1. kau kenapa psycho sangat nokkkk??????????
    =.=

    ReplyDelete
  2. bhahahahaa...ntahpape..EH IFFAH laaaa...hihihihh..

    ReplyDelete
  3. nak tak nak aku terpaksa sokong iffah. komen diatas itu. -_-

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHAH..saiko kan..korang serious seram masa tu .. bulu roma pon dah naikkkkkk..grrrr..

    ReplyDelete
  5. hahahah. aku dapat bayangkan kau berlari. hahaha :p

    ReplyDelete
  6. dhee: sila jgn bayangkan. sila jangan. -_-

    ReplyDelete